Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Urząd Gminy w Dłutowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.dlutow.pl.
Data publikacji strony: 30 października 2023 roku.
Stan dostępności cyfrowej:
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności:
Data sporządzenia deklaracji: 31 marca 2021 roku
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2021 roku.
Skróty klawiaturowe:
Na tej stronie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
Na tej stronie są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do koordynatora ds. dostępności, mailowo: sekretarz@dlutow.pl lub telefonicznie: 44 634 05 21.
W zgłoszeniu podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony, na której jest niedostępny element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna:
Urząd Gminy w Dłutowie, ul. Pabianicka 25, 950-081 Dłutów.
Do budynku prowadzą 2 wejścia: od ulicy Pabianickiej (dla klientów) i od ulicy Polnej (wejście służbowe). Do wejścia od ulicy Polnej prowadzą schody. Wejście od ulicy Pabianickiej jest dostępne architektonicznie, wchodzi się z poziomu ulicy.
Punkt obsługi klienta znajduje się na wysokim parterze, na który można wejść schodami lub windą dostosowaną do użytku przez osoby z niepełnosprawnością. Przy windzie, na parterze znajduje się również pomieszczenie, które jest wyciszone i zacienione, przeznaczone do obsługi osób z potrzebami wymagającymi ciszy i/lub ciemności. W pokoju tym znajdują się również meble przystosowane do obsługi osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz pętla indukcyjna do obsługi osób z zaburzeniami słuchu.
Budynek Urzędu Gminy w Dłutowie jest dwupiętrowy i jest dostępny w całości (poza piwnicami, które są pomieszczeniami służbowymi). Na I piętrze znajduje się łazienka dostosowana do osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie pokoje obsługujące klientów są dostępne.
W budynku można korzystać z systemu wspomagania poruszania się po budynkach i ewakuacji IRMA za pomocą aplikacji na smartfon z Android: do pobrania ze sklepu Google Play lub iOS: do pobrania z App Store.
Wszystkie pokoje oznaczone są tabliczkami z napisami w alfabecie Braille’a oraz kodami QR, informującymi jakie sprawy w danym pokoju są realizowane.
Przed budynkiem wyznaczono 4 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Aplikacje mobilne:
Nie posiadamy aplikacji mobilnych.
Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie.